Bu Cuma da birbirinden farklı türde yerli ve yabancı filmleri vizyona giriyor. Aksiyondan komediye, dramdan animasyona, korkudan maceraya önemli yapımların vizyonda olacağı Cuma günü, sinemaseverler farklı dünyaların kapılarını aralayacak.
18 Kasım Cuma günü vizyonunun öne çıkanları
Ahmet Kural, Ecem Erkek ve Mehmet Özgür’ün başrollerde olduğu yerli komedi filmi Müjdemi İsterim, nişanlanmak üzere olan Bulut ve sevgilisinin hikayesini anlatıyor. Eski sevgilisi hamile olduğunu söyleyince açmazda kalan Bulut, nişanından kaçmaya karar veriyor. Ayrıca nişan gecesi işlenen bir cinayet yüzünden polisleri de peşine takıyor.
Yönetmenliğini Mert Dikmen’in yaptığı biyografi türündeki dram filmi Barış Akarsu "Merhaba", bir şarkı yarışmasıyla tüm ülkeye adından söz ettiren ve trajik bir kaza sonucu genç yaşta hayatını kaybeden ünlü sanatçı Barış Akarsu'nun hikâyesini anlatıyor. Fikri Harika Prodüksiyon ve Aytaç Medya tarafından yapılan filmin oyuncu kadrosunda ise İsmail Ege Şaşmaz, Almila Ada ve Hüseyin Avni Danyal bulunuyor.
Senaryosunu Seth Reiss ve Will Tracy’nin birlikte yazdığı filmin yönetmen koltuğunda ise Mark Mylod oturduğu The Menu, uzak bir adadaki özel bir restorana giden genç bir çifte odaklanıyor. Film, dünyaca ünlü bir şefin, ıssız bir adada yer alan restoranında sadece seçilmiş bazı müşterilere özel hazırladığı şaşaalı menüsünün denendiği gecenin gerilimli bir noktaya evrilmesini konu ediniyor.
Hem çocukları hem de animasyon tutkunlarını eğlendirecek Tim, Tim, Timsah (Lyle, Lyle, Crocodile), New York City’e yeni taşınan ve okulu ile arkadaşlarına adapte olmakta güçlük çeken küçük Josh’un maceralı hikayesini anlatıyor. Josh, tavan arasında timsah Tim’i keşfetmesi ile onunla hemen arkadaş oluyor.
Aydın Orak’ın yönetmenliğini yaptığı yerli dram filmi Sabırsızlık Zamanı, Diyarbakır’ın yoksul bir kenar mahallesinde yaşayan iki kardeşin, mahallelerinin hemen yanındaki lüks sitenin duvarını aşıp, havuzuna girme mücadelesini işliyor. Denkleştirdikleri parayla plastik havuz alıp içene giriyorlar ama bu onları tatmin etmiyor. “Neden zenginler gerçek havuza giriyor da biz sahte havuza giriyoruz?” sorusu önünü alamadıkları bir hırsa dönüşüyor.