Bir süre önce dijital platformlarda yerini alan Only Kan için ‘eğlenceli ve verimli bir süreçti’ diyen Pai, şöyle devam etti.
Only Kan projesi için girdiğimiz süreç içerisinde daha önceki projelerimizde olduğu gibi aranje ve altyapı aşamasında beat switch olarak niteliklendirilen (şarkı esnasında değişen beat) türünü kullandık.
“Serseriler de Sever” şarkısında nakaratta değişen müzik yapısını gitar melodisi yazarak drill gibi sert bir müzik yapısına uyarlamıştık
“Skor” şarkısında ise gittikçe Türkiye ve Dünya’da popüler bir sound olan Funk’ı drill müzik ile birleştirmiştik.
Only Kan projesi içinde bu değişimi biraz daha kültürümüzde bulunan melodileri araştırarak Türk ezgilerinden bir tat katmak istedik ve şarkının sert ruhunu yansıtması için uğraştık.
Bu 3 projenin yapım aşamalarında prodüktörümüz BATU beat yapımında işin mutfağında bulundu.
“Serseriler de Sever” ve “Only Kan” projelerinin mix-mastering işlemini Kein Rudd üstlendi ve projelerin dinleyicilere kaliteli bir şekilde sunulmasını sağladı.
“Only Kan” kapak tasarımında “Scarface” film kapağını referans aldık ve kullandık.
“Only Kan” klip aşamasında daha çok sanatçının ön planda olduğu ve alışılmışın dışında sürekli akan, seri geçişlerin bulunduğu sekanslarla yüksek tempo bir performans klip yaptık ve niyetimiz diğer tanık olduğumuz klipler gibi özendirmek değil sadece doğallığımızı korumak oldu. Böylelikle şarkının sertliğini ve aynı zamanda da imajımızı yansıtabilmiş olduk.
Yönetmenimiz Can Memişoğlu ve CM Production ekibi bize bu süreçte profesyonel ve en sağlam şekilde prodüksiyon sağlayıp 1 gün içerisinde 4 farklı mekanda en kaliteli işi sunmuş oldu.
Bizim için eğlenceli ve verimli bir süreç oldu.
Bir süredir Türkiye’de de epey popüler olan rap müzikte drill akımında orjinal ve gerçek bir temsilci olmak için çıktığım bu yolda trap, afro, deephouse ve bir çok türünde de şarkılar, projeler yapmış olup müzik gibi evrensel bir şeyi dinleyicilere sunmak için sabırsızlanıyor ve çalışıyorum.